Mek en Mariek in de Wild Wild West

San Diego

Vanuit Palms Springs zijn we via een toeristische route naar San Diego gereden. Gelukkig was het geen hele lange rit, dus konden we de middag al in San Diego doorbrengen.

Daar hebben we gebruik van gemaakt en zijn naar de dierentuin gegaan! Hartstikke leuk! Was wel wat anders dan Ouwehand’s Dierenpark!

De volgende dag hebben we de stad verkend. San Diego blijkt ook een hartstikke leuk te zijn! We kwamen al snel in de buurt van het baseball-stadion terecht en er bleek ’s avonds een wedstrijd te zijn van de “San Diego Padres”. We hadden mazzel, want er waren nog kaarten, dus daar konden we mooi naartoe! Uiteindelijk hebben we helaas niet heel veel meer van San Diego gezien, omdat we in de buurt van het stadion moesten blijven.

De wedstrijd was erg leuk om eens bij te wonen! Op zich zit er niet zo heel veel actie in het spel en als er actie is gaat het zo snel dat je het haast niet bij kunt houden! Nu zijn wij groentjes, dus misschien is het voor de doorgewinterde kijker anders… De kenners zullen ons vast tegenspreken! Helaas zat het stadion lang niet vol en de sfeer was niet erg ruig. Eigenlijk moest het publiek regelmatig door de stadion speaker en door muziek worden opgepept. Als er op de schermen verscheen “Make noise!!!” dan pas werd er gejoeld! Maar al met al een leuke belevenis, écht amerikaans.

Dat was voor ons alweer San Diego. Jammer dat het zo’n kort verblijf was, want we hadden het hier nog wel wat langer naar ons zin kunnen hebben! Maar we moeten door: terug naar LA, voor de laatste daagjes!

Laurens

volgende keer American Football wedstrijd dan :)

maar eh..ja kom es terug hey.

Ella

Daar sluit ik me helemaal bij aan! :)

Robin

Good busy! Make some noises for the dutch yankees!